..:)

:):)

31 January 2010

Kerinduan mendalam.........







Dlm beberapa hari ni..mate asek mengalirkan permatanya yang jernih je..bukan ade mslh pape pun tp memang satu masalah bgku..huhu..rsenye sume sahabatku da twu aku mengidap masalah ni..homesick..tp kan,nk kate homesick xdla sgt..tp disebabkan rindu yang terlampau sgt kt mak,ayah,abg,k.la,enah,asraf,ika dan plg penting kekucingku..gebu n comel..rindu sangat..waa..n yg mate mula nberkaca n..huhu..tsk..

'YA ALLAH..ku mohon kau tabahkan hatiku ini..agar aku dpt blaja dengan baik di ngri org yang jaow nun dr tempat asalku..jaow dr kedua org tuaku yg menjadi sumber kekuatanku..yang mengharapkan kejayaan besar ku hadiahkan pd mereka..Ya ALLAH..sesungguhnya aku sebatang kara di bumi Besut Mu ini..aku sering diserang rasa dan perasaan rindu yang kuat terhadap keluargaku..aku panjatkan doa dr kejauhan ini agar kau sentiasa lindungi,naungi dan menjaga keselamatan insan2 yang aku sayang..hanya pdMU tempat aku berserah dan bertawakal..aku redha dan pasrah sgla ketentuanMu..kau beri aku seribu kekuatan bersama sahabat2ku agar kami tabah berjihad semata2 krn-Mu YA ALLAH.."

No comments:

Post a Comment

nurunnysa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...