..:)

:):)

19 March 2010

lawak jap (*0*)..


PUKUL BERAPA BUKA?
Pada suatu tengah malam telepon di rumah seorang pustakawan berdering."Pukul
berapa perpustakaan akan di buka?" seorang pemuda di hujung talian
bertanya."Jam 9 pagi encik, apa hal yang penting sangat encik menelifon
saya tengah malam buta nie?" tanya pustakawan tadi."Tak boleh buka awal
lagi ke?" pemuda itu bertanya lagi dengan nada kecewa."TIDAK, tidak
akan dibuka sebelum pukul 9!" si pustakawan menjawab dengan nada yang
tinggi."Penting sangat ke sampai encik tidak boleh tunggu sampai pukul
9 pagi untuk masuk?"."Siapa kata saya mau masuk?" kata pemuda itu
kesal,"SAYA MAU KELUAR!"

MANGGA
Pada suatu hari ada seorang
pembeli yang sedang tawar-menawar dengan seorang penjual buah
mangga.Pembeli: "Bang, berapa harga mangga sekilo?"Peniaga:
"RM7!"Pembeli: "Amboi, mahal sangat... RM5 sudah la!"Peniaga: "Tak
boleh dik, harganya dah cukup murah tu!"Pembeli: "Kalau tak manis,
macam mana bang?"Peniaga: "Kalau tak manis, tak payah bayar!"Pembeli:
"Kalau macam tu, beri saya yang tak manis 10 kilo!"



SIAPA BENGONG?
Seorang
lelaki telefon hospital untuk memberitahu yang isterinya nak bersalin.
Dan jururawat hospital menjawab telefon lelaki tersebut.Lelaki:
"Hello... tolong saya sebab isteri saya nak bersalin!"Jururawat: "Sila
bertenang... ini anaknya yang pertama ke?"Lelaki: "Apa la punya
bengong... ni laki dia la!"Jururawat: "Pulak... "


No comments:

Post a Comment

nurunnysa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...