..:)

:):)

07 March 2010

terluka kah?



maaf..maaf..maaf..maaf..
tolong fahami situasi ku ini..
aku x mampu melawan takdir Allah..
tolong faham hati ini..
aku x mampu nk tipu diri sendiri..
terutama Yang Maha Esa..
berdoalah untukku..
fahamiku..
hanya itu yang aku dambakan..
harap kau tabah hadapi ini seiring dengan bertambahnya imanmu..
amal solehmu..istiqamahlah..
wahai Pemurah..wahai Pengasih..
bantulah dia..
bantulah kami..bantulah..
aku ingin menjadi hambamu yang paling taat..
melakukan suruhanmu..
TINGGALkn laranganmu..
bantu ku Ya Latiff..
hijrahku Lillahitaala ....
Ya Rabbul 'izzati..
hanya pdMu tempatku mengadu..
hanya Kau amat mengetahui isi hati ini..rasa ini..
bantu aku..
bantu..
ampuni dosaku..
sejahterakan hidupku..
tuntun langkahku..
permudahkan segala urusanku..
aku redha..aku redha..
segala ketentuanMU..



No comments:

Post a Comment

nurunnysa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...