..:)

:):)

06 April 2010

da lame x nangis (T_T)(T___T)(T_____T)




saat Allah mcntai ssorg,tmpt ptama mnerima sntuhn cnta adlh d'hati mrk.dsitulh Allah mlenyapkn sgala rasa pts asa&ksdihn akbt dosa,kmdian dgnti dgn hrpn&k'inginan utk brubah mjd insan brsh.hati kte seelokny slalu brbsik,"AKU TW BILA ALLAH MCNTAIKU DSAAT AKU MBENCI SGALA KJAHATANKU"...


YA ALLAH..mgkin aku tlalu lalai dgn keseronokan,kegembiraan..

btolla org ckp..da sedeh bru nk ingt Allah..aku xpenah lupe cume lalai..
Ya Allah..btape lemahnye aku skng..bnde2 yg ku jge rapi n pendam di hati kini dh xtetanggung lg..
merananya bila diluahkn..ini bkn mslh prasaan syg thadap manusia..
masalah n da lme aku lenyapkn..
"semuanya hnyela smate2 krn Allah n oleh krn KASIHAN..2je"
Ukhti..aku hrp msg da ku hntr tu ko amati sbaiknya..bantulah aku dlm stiap ape yg aku lakukan..
PERUBAHAN..aku sgt mahukn kau..
tp Allah dtgkn ujian di kale aku bkl genggammu..
Allah MAHA adil..tdklah Dia trunkan ujian jika aku xmmpu..
mlot n yg jht ckp xmmpu..hati n bbisik kate xmmpu..
padahal mmpu..
yakini Allah aku psti..
mencari keredhaan..
mncr perubahan..
ape n?????
dhla airmate,,jgn mngalir lg..ckupla 2..tlalu byk dh..simpn utk tahajudku..
bkn nk blgak alim..
IMAN TAK DAPAT DIWARISI..
HIDAYAH PERLU DICARI bkn hanya menanti..

No comments:

Post a Comment

nurunnysa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...